Brev:
Elsker kød
17. august 2012
Alder:
13 mdr.
Elsker kød
Hej helen.
Min dreng på 13 mdr spiser alt, der er faktisk ikke noget han ikke spiser. Han har da noget han heller vil ha en andet, men han elsker kød alt slags fisk, kylling, oksekød. Han er så glad for det at hvis han få en tallakeren med ris kød og grønt, så spiser han kødet og når der ikke er mere ber han som regl om mere, og så kan jeg ikke få ham til og spise det andet! og hvis han så ser på vores tallarken at vi stadig har noget kød tilbage og han så ikke får vores bliver han rigtigt sur.
Har prøvet og snyde ham men nej nej han kan simpelhen se at det ikke er kød selvom der er sovs på eller ej.
Hvis han får pølsehorn så sidder han og prøver og pillle pølsen ud, det sker da også han spiser det hele..
Har du nogle gode råd til en dreng som spiser alt, men helst vil ha kød
Hilsen